Blunda och ta ett steg

 Betydligt bättre idag men fortfarande trött i kroppen.  Fixade en rejäl frukost och degat framför nyhetsmorgon. Ska sakta men säkert ta mig ur soffan och fixa iordning mig innan det bär av mot Stockholm. Har egentligen ingen ork,men det ska bli kul. Dels för mitt inbokade möte,och sen middagen med darlingen som väntar. Har dock hört att tågen strular och jag är INTE upplagd för det idag,jäkla sl !
För övrigt är jag såå sugen på jul just nu. Helt sjuk ju! Men jag bara längtar tills det luktar glögg,till adventsljustakarna kommer upp,förhoppningsvis snö,så vi kan åka pulka tills vi blir blå och sen värma oss över en stor kopp choklad Fia !! Men,om allt blir enligt planer börjar julklappsinköpen redan näst,nästa måndag,då blir det en ride till Ullared,och om vi är pepp nog kanske vi tar en sväng förbi det där alternativa Ullared *blink* 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0