you sexy mother fucker

 Varit en lång helg,men den har ändå gått fort,konstigt. Jobbat,jobbat och jobbat,och hunnit med en hel del annat också,helt slut i huvet,skönt med söndag,snart bir det lite söndagsmys med thé och mackor och lite film i soffan när min man kommer hem. Igår blev det lite "fest" hemma hos Fia. Blev nog mera nåt i väg med vindrickande/godisätande och samtliga inbjudna höll på somna i soffan redan vid 23-tiden (!???)
Har kvar tröttheten i kroppen sen Norgeresan,plus att jag och Martin varit hundvakt åt 3 DAMP-hundar från ons-fre. HYSTERI!!!!! Men nu är det bara en Janne som ligger utslagen här vid mina fötter,efter en långpromendad i mörkret. Ska tända massa ljus och få upp mysfaktorn lite. Men jag kommer antagligen däcka i soffan inom några timmat ändå *blink*



" Ett hopp i det blå utanför slottet,i Oslo . . ."




" Partners in crime . . ."




" Torbjörn,Majsan och Arvid . . ."



 

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Jag vill se Karlsson på taket!!

2009-11-02 @ 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0