Tillbaka på banan . . .

 Rörig dag,blir en rörig vecka för att inte tala om rörig kommande helg. Idag fick MaPa sin nya lägenhet,var där en snabbis och den är verkligen jättefin,endel detaljer är jag sååå avundsjuk på,men det ska jag nog kunna fixa själv,och en del har jag redan fixat under dagen. På lördag går det stora flyttlasset så i helgen blir det inget ledigt inte. Ikväll är det äntligen dags at ta tjuren i hornen igen och palla mig upp till jumpan. Var 100 år sedan jag va där nu,men ikväll blir det jag och Fia som kör järnet igen !



 


" Dags att inta step-upbrädan igen snart . . ."





" Har idag införskaffat lite bra vitaminer . . . "




" Samt klickat hem en långkofta,vill inte frysa mera . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0