Spontant är bäst !

 Kom precis innanför dörren,har haft en heldag och varit vaken sen 05.00 imorse,en aning trött,ja. Jobbade fram till 15.00 och på min lunch undra Jenny om inte jag skulle hänga med henne och Fia till Moraberg senare för lite shopping/planering. Absolut. Så det blev en långfika hemma hos Fia innan vi drg ner till centrum för att fixa diverse innan vi hämta upp Jenny på jobbet. Styrde kosan mot Moraberg och tog en sväng in på giganten och träffa Malin! Blev till sist reig och nödvändig handling på Willys och avsluta kvällen hos Fia med thé kakor och Grey´s på 5:an. Trevlig kväll och lite bra och ha - saker inhandlade. Måste spara mig till ikea nu på lördag dock. Undrar bara lite smått om Jenny kommer ge mig min påse jag glömde i bilen imorgon . . .*blink* 
 Nu dags för kudden,har längtat och imorgon har jag sovmorgon,börjar först 8 imorrn! Rena heaven!



 " jag och mina fina flickor i Frankfurt ! . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0