Växeln hallå ?

Till alla som på ett eller annat sett försökt nå mig idag så har min mobil fått spel. Ljuden har inprincip försvunnit helt och hållet,låter inte ett dugg vid ringning/alarm eller sms. Plus att den stänger av sig då och då. Ny mobil behövs,men det är inte mina planer just nu,de här kan bli knepigt.
Vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Om jag ska stå,sitta eller ligga. Hela kroppen värker och skriker efter vila ! ar varit igång sen 07.30 imorse. Har burit,burit och svurit en del också. Har säkerligen burit några ton,pappa och jag. V-rumsmöbler,soffor,stoal,byråar och massa annat som vägde bly! Runt 17.00 var vi äntligen klara och jag hoppas att det inte blir någon ny flytt på mycket länge. Har för stunden lagt mig i sängen.vila ryggen och lindra mensvärken som lägligt kommit också . . .



 


Kommentarer
Postat av: Fia

stackar (s)liten.... du får komma på massage =)

2009-11-07 @ 21:33:58
Postat av: Maria

Ja fy fan, att flytta är ju som tio träningspass på en dag ungefär. Glöm inte att stretcha efteråt. ;) Hoppas du sover gott i natt!

2009-11-07 @ 22:16:08
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0