" Längesen jag åt banan,friterad alltså . . ."

 En mycket lång dag har det varit,men en helt ok sådan. SOv fruktansvärt dåligt i natt men pallade mig upp strax före 8 imorse och mötte upp mamma i gamla lägenheten för mera städning och en hel del tvätt. Blev kvar där tills klockan var halv 12 och fick rusa hem för att hinna byta om,sätta på mig ett ansikte och sedan dra mig ner till tåget och åkte pp till Stockholm. Strosa runt i några timmar ensam innan jag mötte upp Maria vid American express (hon gör praktik där) och sen gick vi mot söder och käkade thai och slog på stort,med både huvudrätt och efterrätt. Fyndade idag,ett par jeans och en skön tunika.
 Har hunnit ta ett lång varmt bad och ska nu parkera i soffan och plöja några avsnitt av "Sex and the city" innan det är dag för sängen. Hela helgen framför är jobb,jobb,jobb. Ganska opepp men jag överlever alltid. Imorrn kommer min käresta och vi ska ha myskväll med vin ! Är det fredagsmys så är det . . .


 


 " Har levt i leggings hela hösten,men jag hitta finfina jeans idag på weekday . . .
Hitta även en tuika på Monki,en röd som omväxling. . ."



" Risnudlar och friterade räkor - mums ! . . ."




" Lustigt,att man FRIVILLIGT äter sirap till dessert. Det är nått visst med friterad banan . . ."




" Min söta Maria njöt av god middag . . ."




" Red nails . . ."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0