jag bara älskar . . .

 - vakna på morgonen och veta att man kan ligga kvar
 - första chipset ur en påse lantchips gräddfil
 - lukten från en tändsticka man just blåst ut
 - när regnet sprätter på fönsterrutan när man sitter uppkrupen i soffan under en filt
 - att sova sked
 - ljudet av en katt som spinner
 - att spela en riktigt bra låt på riktigt hög volym
 - doften av nybryggt kaffe
 - min balkong !
 - converseskor
 - min fjällrävenjacka,skulle jag behöva välja ett plagg att alltid ha på mig skulle det bli den,garanterat!
 - att susa nerför en backe i fullfart på cykeln en ljumen sommarkväll
 - känslan efter en riktigt jobbigt träningspass
 - skratta så mycket så man får ont i kinderna
 - kyssas
 - gå in i en thébutik och dra in alla underbara dofter
 - mjuka hundöron mot min kind ( last jag har kvar sen barnsben )
 - åka bil på kvällen/natten
 - dansa loss på dansgolvet med underbara vänner
 - Ryska dockor (samlar och har 7 stycken,från 5 olika länder )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0