Is it real ?

 Vilken helg. Upp och ner. Hemma,Stockholm,hemma,ut på landet,hem,landet,hem och så var helgen slut. Är det tillåtet att man då är trött? Lyckats fånga upp en och annan bakterie tror jag. Ont i halsen och lungorna låter lite  alternativt? Ryggen värker,och ögonen också. Om jag låter gnällig? Det skiter jag fullständigt i !!!
Lördagens födelsedagsfest blev mycket lyckad,med årets första julbord,fullt av härligt folk och rödvin. Nattens utgång blev inte riktigt kanske som jag/vi hade tänkt oss,men när jag la bekymmrena bakom mig dansade vi natten lång till Aqua,S club 7 och the killers. Juldagen känns dock inte sååå pepp längre.
 Gårdagen bestod i att hinna ikapp i alla såpor på TV. Tror vi hann med alla som var sevärda (och inte) Kvällen avslutades med att två trötta,kalla själar gick och la sig,och somnade som två stockar. Upp alldeles för tidigt men lämnade en frukostalvedon till mine käresta innan det var dags för jobb.  TVättat hela kvällen nu,så jag ska tappa upp ett bad,vila ryggen och sen gå och lägga mig. Hoppas jag inte åller på att förvandlas til ett svin . . .



 


" Mycket att tänka på just nu . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0