"Id´like to show him my lower Manhattan . . ."

 Lång dag,grå dag,trött dag. Lång,grå,trött dag. Bra sammanfattning.  Dagarna känns bara längre och längre och jag blir bara tröttare. Weird?  Har iallafall fått riktigt fint hemma,bara nåra smådetaljer kvar nu,en och en annan hylla ska upp på lite olika väggar. Ska prata med pappa,eller om det finns någon annan god själ där ute som är lite hemmahändig? Har gjort massa bra och göra-saker nuikväll. Gjorde ett stopp hos MaPa där det som vanligt var kaos,hann med fika. Begav oss till gamla lägenheten och jag samla på mig lite prylar som annars skulle kastas. En lyckta,några krukor och en cykelhjälm,och en massa leksaker. Håller på tvättar nu och har " sex and the city" på i bakgrunden. De håller i alla väder,och just nu kan jag behöva lite uppmuntran.
 Ser fram emot torsdag,då blir det Stockholm och middag med bästaste Maria !!



 


" Känner mig trött och grå . . ."


 
 " Börjar arta sig i köket . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0