I have a feeling

 Varför kan inte alla dagar vara som den här varit? Bara sådär lagom i landet lagom. Började inte allt för tidigt idag och slutade inte allt försent. Dagen gick tokfort och efter arbete blev det en lite minishoppingtur i stopphuset innan promenaden hem,och mina fynd blev SÅ BRA!  Förbi hemma och fixa innan det blev middag hos mapa och nu sitter jag hemma,lagom trött och ska kolla på "Mammas pojkar" snart. Sådär lagom underhållning en torsdag,före fredag. Fick ett kuvert idag av mamma med massa skolminnen,från 1;an - 6;an. Förskräckliga bilder. Seriöst,vad hade man för stil när man var liten? Eller ska,KAN man skylla på sina föräldrar? Usch,alldeles för taskig klädsmak (och hårsmak) ! Nepp,absolut ingen att visa allmänheten.
 Helgen blir fullagd som vanligt,ser det ut som. 1;a advent på söndag och lite julmarknad,både hemma och i Trosa? Får se om man kan svänga förbi båda...
Men imorrn blir det inget fredagsmys (hoppas jag) Jag hoppas på FREDAGSRUS!! Drinkar,mingel och dans! Jag drar till stan imorrn och får se hur natten slutar . . . 



 


 " En betydligt gladare Maria känner jag mig som idag . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0