Home sweet home

 Första snön har fallit idag,och julsakerna på jobbet har börjat plockats fram. Måste säga att jag börjar längta lite,jag kan skippa det där med julklappar men resten,det kan jag gärna börja med nu. Glögg,pynta,göra godis och gå på julmarknader. . . I år ska jag ha gran också !!
 
Blev en lite annorlunda dag idag,började tidigt och kommer göra det nu 4 dagar i rad,tufft,men det går. Var hyfsad lugn dag idag och iskallt hela dagen,och det blev inte bättre av att Jag,Stefan,Tanja och Mimmi begav oss ut på parkeingen för att ändra skyltningen på våra nya reklampelare. Det var sagt att man skulle klara det med bara EN person.men vi var hela 4 pers. Stefan på ögsta stegen och vi andra nedanför med skyltarna på sniskan. Måste sett väldigt lustigt ut ^^,
 Efter jobbet gick jag och la mig i solariet och drömde mig bort som vanligt. Fixade pannkakor och ska nu se till och komma igång med mitt nya projekt. Imorrn blir det stök hos MaPa och sen troligtvis styrketräning på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0