Happy birthday

till min mamma såklart! Men det har vart lika med noll firande idag,vi har packat,konkat och skruvat ner,och jag måste säga att jag är väldigt bossig av mig. " Så får ni inte göra,ha inte så snälla,tänk på det här . . ." men jag menar bara väl och det vet dom,för de tar åt sig och håller med *blink* Familjens kissekatter är värre än nånsin. Gnäller,jamar,ser allmänt ledsna ut och på samma gång skitgriniga,men ändå keliga. Kluvna personligheter just nu och vi tycker alla att det är rikgit roligt,så vi retas lite med dom och s'ger att de ska lämnas kvar,då ser de ännu lite mera rädda ut *blink*  Känner en väldig separationsångest nu,helt plötsligt. Ska bli så konstigt att inte fira jul i mammas och pappas gamla lägenhet. Har ändå bott där i 16 år.
 Ska ta en långt,varmt bad nu och sen parkera i soffan,ska sova sova och sen upp tidigt imorrn och fixa nybakade frallor innan det är dags för det stora flyttlasset.  Blir mitt eget fredagsmys ikväll . . .



 


 " Jo,precis,idag känner jag mig som en jävla kärring,helt trasig efter styrkan igår . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0