Butterflies,goosebumps,euphoria

 Tog lång skön sovmorgon imorse med kärestan. Fixade frukost och sen blev det hundpromenad innan jag tog tåget upp till Södertälje för lite ensamshopping. Vissa fyller år snart ju *blink*  Lyckades hitta lite smått och gott,och kollade in alla juldekorationer som kommit. 3 veckor kvar och sen äntligen kan jag ta fram alla julsaker och börja pynta! Har som vanligt hanat i soffan nu,med Janne vid mina fötter. Till åtta blir det middag när min man kommer hem och sen lte söndagsmys som vanligt. Imorrn upp i ottan,som vanligt. 3 dagar tidigt som väntar nu. Men imorrn är det träning igen,ska bli skönt!


 


" Egen fotosession i provhytten . . ."





" Blev en fika,och strumpor till pappa till farsdag . . ."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0