Bubbel i Trosa

 Hemma idag också. Kände att jag behövde en vilodag efter gårdagens helvetiska pärs.
En lång grå dag utanför fönstret antar jag,men till eftermiddagen ska jag möta upp Jenny för att ta en tur med bilen till Trosa och besöka Fia. Vi ska bubbla i spat igen. Precis vad jag behöver. Längtar redan efter de vita sköna badrockarna. Blir en kort arbetsvecka. 2 dagar,men det är vad jag pallar med just nu känns det som. Men helgen blir nog bra. Födelsedagsfest och sen dans lördagen lång (förhoppningsvis) Söndagen betyder 1:a advent och julmarknad och i helgen är det hemkomst för allas vår Michis igen,dock bara över helgen. Men man får vara glad för det lilla *blink*



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0