Torn

Känner mig så grymt splittrad. Varit en så fruktansvärt lång vecka,även om det hänt en hel del trevligt,så tar det jobbiga överhand ? Helgen ska jag spendera med min andra hälft uppe i sthlm,en hel helg med mig och gumman. Hoppas på strålande väder,vi har bestämt att det får bli Grönan Lund på dagen och sen på kvällen ska vi bege oss till Andreas på middag. Vi tar med en pava rödvin så ska vi nog se till att få en riktigt trevlig kväll,sitta och snacka en massa skit,det ska bli skönt,en helg hemmifrån,speciellt nu . . .




 " Vi tre i Grekland förra sommaren . . ."

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart! :)

Det blir vår helg gumsan! Terapi för hela slanten. Ser fram emot sushikväll imorrn! Puss!

2009-05-28 @ 20:36:26
URL: http://voyage.blogg.se/
Postat av: Darlingen - såklart! :)

Och du tyckte att min bild på oss var grotesk... vad är då detta!? På mig åtminstone!! Haha... :D

2009-05-28 @ 20:54:54
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0