summerlegs?

Luktar inpregnering (heter det så?) i hela lägenheten. Nån som har en utrymmningsplan? Passade på att spraya samtliga tygskor i mina ägor,och har samtidigt tvättat lite hemma,och slängt 2 kassar kläder. Nu blir det sex and the city och en kopp av det goda théet som inhandlade i stockholm förra veckan.




" klippte av ett par gamla levi´s idag,blir perfekt i sommar till bruna ben . . ."
 





" inte meningen att fota mitt skrev,utan det borde varit focus på jeansen . . . "
 



" Nu äntligen ett minne blott . . ."





" godaste théet på länge . . ."


 


Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart. :)

Haha, snyggt skrev. Hahaha... :)

2009-05-12 @ 09:01:22
Postat av: Sofia

Nu ångrar du inte att du inte längde jeansen =)

Jag kommer inte ens kommit fram till garderoberna jag ska rensa.... =(

2009-05-12 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0