strictley buisness

 Arbetsveckan började som vanligt med kaos. Även om det inte direkt drabbade just oss i charken,så drabbar det väl alla endå,så det lär bli full rulle imorgon också. Fick noll sömn i natt, av både den ena och den andra anledningen. Kommit in i en riktig grubbelperiod. De brukar alltid komma smygandes när jag minst annar det,utan någon egentlig anledning,men jag vet hur jag brukar bli då,och det kan vara på gott och ont. Återstår att se. . .
 Ikväll blir det " möte" med charkengänget hemma hos Mimmi. Planera för sommaren och fika,och hoppas på en riktigt skön sommarkväll. Hoppas innerligt att veckan går fort,ser fram emot helgen..

 Och nu har jag bestämt mig; Jag ställer mig i bostadskö,känns som att det är dags nu.


 

 " Dagens ; Pannkakor med glacerad kiwi och banan med spraygrädde . . ."

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart! :)

Bra beslut gumman! Kommer bli alldeles toppen med ny lägenhet. En nystart så att säga. :) Och den där middagen såg verkligen delicious ut... yum! Vad sägs om sushi på fredag kanske??? Puss o kram

2009-05-25 @ 18:35:52
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0