It´s too late to stop now

Jag kör en favorit i repris. 
 
Helgen har varit galet lång och rolig. Skulle kunna säga att det varit fest i dagarna 3 (4 för somliga) Valborg blev en riktigt hit och 1 maj spenderade jag och Martin med att ta en riktigt lång och härlig promenad genom halva stan. Började från Lilla Essingen,längs söder mälarstrand och sen vidare ut mot slussen och som avslutning (och belöning) satte vi oss på debasers uteservering med varsin drink. Hur skönt somhelst i sommar-stockholm!
Gårdagen bjöd på grillning igen,lite fotboll och sen fortsatte vi vidare hemma hos Johan och Tove innan alla drog vidare till Olssons igen,där vi mötte upp Ville och Bella! Hur länge sen sist som helst (nyår) och midsommarplanerna är redan spikade,ska bli himla trevligt. Kvällen avslutades på donken där jag och Tove hamna och snacka deep feelings i dryga timmen innan våra män mötte upp oss och vi drog hemåt. Helt lost i kropp och knopp just nu,men man ha ju semester en vecka nu *blink*




" Jag och Tove körde en hångelbild på Olssons . . ."


" Johan visade sina fotbolls-skills efter grillningen  . . ."






" Jag och Ville snacka tydligen om helt olika saker,eller? "



" Yeah baby . . ."






Kommentarer
Postat av: TOVE

mycket trevlig kväll :)

2009-05-04 @ 08:55:59
URL: http://toveis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0