I'm an angel bored like hell And you're a devil meaning well

 Torsdag till enda snart,varit full fart hela dagen. Pappa sa det ikväll över en fika ; Ja,man kan ju inte klaga på att du inte gjort något under semestern "  men jag har hellre 1000 saker att göra än att bara sitta hemma och glo,då kan jag lika gärna vara på jobbet. Även om jag varit på jobbet idag. Sammanfattning av teambuildningen,riktigt intressant och roligt att diskutera. Sen hämtade MaPa upp mig vid jobbet och vi körde mot Södertälje och det blev storhandling och jag bjöd på lunch. Ska ta en rajd med dammsugaren och sen göra en stor kopp thé av det nya vi köpte igår på NK. I helgen blir det Stockholm igen,hoppas på bra väder,för då blir det hej till uteserveringarna!

En tanke till Jenny idag - Va rädd om dig,redan två  insidenter under våren?? Räknar med dig på derbyt torsdag iaf !!♥



 " bästa köpet på länge . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0