If you cold I keep you warm

Precis parkerat mig i sängen framför Efterlyst. Har hunnit med en hel del. Duschat,då jag insåg att efter en heldag med knut så förvandlas mitt hår till afrokrull då jag släpper ut det *inge bra*  Tankat på min Ipod med massa skön sommarmusik samt packat upp alla mina shoppingfynd,och det känns bra. Men usch,nu är det jag som får tygla mig och hålla i visakortet. Iallafall när det gäller skor/kläder och div. för imorrn är det full rulle hela dagen. Ska först till jobbet på kurs,sen kommer MaPa och plockar upp mig då vi far till Södertälje. Behöver fylla på kylskåpet och skafferi,så ska lägga mig och skriva en inköpslista. Och sen imorrn blir det meck med cykeln nere vid kolonin,tänkte att den kan behöva en uppfräshning,samt att någon nämnde i helgen att däcken behöver pumpas *blink*





" ett av dagens fynd - helt genialiskt perfekt för min hy . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0