Fuck off

Haft en riktig fucking jävla dag. Började uruselt och sen har det bara gått utför. Kaotiskt dag på jobbet bland alla pensionärer,och runt eftermiddagstid välde Stockholmarna/sommargästerna in,känner inte igen en kotte! Och imorrn lär det bli värre. Fick ett psykbryt på lagret tidigare idag,och prata senare av mig på lunchen i fikarummet. Sluta med att samtliga där inne satt och var övertrötta och garva åt ingenting alls. " Herbetrt heter han,jaa,mn han sa Hebbe..." *skratt * Tacka vet jag mina arbetskamrater!

 Dagens fundering; Linda Rosing ska ha barn - vart är denna värld på väg??




 " några av alla underbara tjejer på jobbet . . ."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysan jobbar väl inte på gnesta matmarknad?

2009-05-21 @ 13:11:06
Postat av: Sofia

Å inte jag heller, även fast jag e där ganska ofta =P

2009-05-21 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0