Frosseri

 Vad som skulle ha varit en mycket lång och skön promenad såhär på tisdagskvällen blev först en fika i soffan hemma hos Fia,med Jenny,sen kom Michis och plötsligt hamna vi på jobbet,köpte hela TVÅ bägare av Ben&Jerrys för att sen åka hem till Jenny där Fia helt plötsligt utbrister ; Jag är sugen på pizza. Jahapp,det va tydligen alla övriga också,för snart är det jag och Fia som traskade över till Lilla huset och hämtar pizza (dock EN,som vi alla delade på,om det gör det hela lite nyttigare?!) plus att vi alla innan klockan slagit 22.00 fått i oss då båda bägarna med glass/sorbet. Så,ja,man kan väl lungt säga att mina positiva och hälsosamma tankar jag/vi hade,de liksom rann ut lite i sanden.Men what the hell,det kan inte alltid bli som man har tänkt sig. Jag hade en himla trevlig kväll iallafall med tjejerna ♥

 
Nu tajm och släcka och vila huvet på kudden. Imorrn bitti kommer Heléne och hämtar mig vid 8 så ska vi bege oss till Stockholm för lite fika/shopping/tjejprat. Som sagt,dags att spendera våra paktpengar!!!


"


 " Oh,please,låt den här komma till Sverige !! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0