Cravings

 Hemma ! Haft en mycket bra dag på jobbet idag,av många anledningar. Käkade godaste sushin nu när jag kom hem,har gått och trånat hela dagen,i flera veckor!! Can´t get enough. Ledig imorrn och jag och Heléne ska umgås. Ska ta en lite utflykt,upp ganska tidigt i ottan. I morrn är det dagen DET! Dags för derby mot V-härad. Men helt plötsligt har allt gått och blivit så serious. Blir lite nervös,jag som är riktig AMATÖR. Men men,huvudsaken är att det är roligt och att VI VINNER! Idag hade Carina med sig ett par fotollsskor och dom satt som handen i handsken (eller som foten i skon) perfekt! Kan jag köra mina tåfjuttar på bollen med gott samvete *blink* Fullt upp hela dagen med andra ord. I like.

" delicious . . ."




" Perfekt,perfekt perfekt - tack Carina ! "







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0