Bye bye Sweden

ÄNTLIGEN hemma. Har suttit fast på tåget i Södertälje hamn i drygt 40 min. Och strax innan kvart i tio rulla tåget in på hemma plan.ÅÅåååh,vad jag hatar tåg ibland. Hursom så har eftermiddagen och kvällen spenderats uppe i Stockholm. Hann snurar runt lite på stan i min ensamhet innan Maria dök upp. Inhandlade 2 nya thémuggar från Granit som jag garanterat ska inviga ikväll,håller på fryser ihjäl. Maria och jag drog oss ner till Kungsträdgården och käkade god middag på Friday´s och tog sedan en promenad och avslutade med en kaffe på centralen. Men,det bästa med hela dagen är att jag och gumman betalade våran sommarresa,så i Augusti beger det sig,närmare bestämt till Tunisien!



" Dagens inköp (salta pingvinerna dock present från Maria. . ."





" Maria ♥ . . ."




" Hade fotosession med Tusse tidigare idag,men han var inte dirket på om man säger så . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0