Blåsigt

Lika blåsigt ute som i mitt huvud. Vet inte vad jag ska ta mig till. Helvete vad jag hatar det här . . .Hoppas att stundande helgen får mig på bättre tankar.

 
Varit en mycket lång dag,hunnit med allt och lite till,men först nu känner jag mig helt utmattad. Jobb hela dagen och sen hem innan jag landade hos MaPa och vi drog oss ner till biblioteket och förröstade,otroligt skönt att få det gjort,då jag antagligen ligger däckad dagen lång när röstdagen äger rum (dagen efter Gnestadagen) Käkade god middag med mamma och pappa och passade på att tvätta.

 Och igår bokade jag och Fia biljetter till sommarens stora konsert - wieeeeeeeeeee !!

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart! :)

Gullegumman! Vi får hjälpa varandra att komma på bättre tankar, men det ska vi nog ordna!! Längtar tills du är här! Nyfiken på konserten...!! :) KRAM!

2009-05-27 @ 21:52:36
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0