A wish come true

 Hemma efter en mycket lång och trevlig shoppingdag uppe i Stockholm. Med mig var min kompanjon Heléne,och man kan ju lungt säga att vi fick en hel del med oss hem. Tog snabbtåget upp till stan och traskade sedan ner till Birger jarlsgatan och njöt av en mycket allsidig och god frukost. Sen tog vi samtliga butiker med storm,in där,ut där, drog in på NK och köpte godaste théerna och sen blev det lunch/middag och till sist innan vi lämnade huvfudstaden sprang vi förbi Ben and Jerrys och köpte varsin bägare med godaste glassen (idag igen) fick dock bråttom mot tåget och när vi tillslut sitter på tåget får jag en sådan panikkänsla att ;Nää,vi är kanske på fel tåg? Stod det Karlstad,men det åkte vi ju upp med? " Men du sa ju spår 10" säger Heléne och retas och lyckas jaga upp mig både en och två gånger,samtidigt som en resenär brevid oss sitter med öppen mun och snarkar RAKT ut i vagnen,och på toppen av detta isberg är jag fruktansvärt trött och fruktansvärt mätt! Men,nog stannade tåget i Gnesta. En mycket trevlig dag honey!


 STORT grattis till Fia och hennes Daniel som firar hela 8 år idag - ni är ett föredöme för oss alla *blink * ♥




" Kan ju avslöja att adidaspåsen innehåller min alldeles nya honey !!! ..."
 




" Riktigt god frukost på Sandy´s nere vid Stureplan . . ."


 
" Söta Heléne . . ."





" Nachostallrik til lunch/middag - alltid en hit . . ."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0