Socker-chock

Vilken lång dag! Gjort allt och lite till,och vad jag har ätit,ätit och ätit och ätit,och inte världens nyttigaste. Åt en groteskt stor snickerskaka på Lager 157,tror jag fick en sockerchock som hette duga. Spenderat hela dagen med mamma,pappa,bror och moster. Alla gjorde vi våran shoppingfynd och väl hemma väntade en galet söt och busig Vincent . (Idag fick jag hångla med hund Fia! ) Hemma ganska sent,annat viktigt som behövdes göra,men nu är jag hemma,ska duscha,dricka the och sen sova. Jobbar hela långa helgen.



" Vincent tiggde gärna köttbullar av pappa..."



" fick nöja sig med sitt tuggben... (?)



" Han var skeptisk..."








" Mina shoppngfynd ; Jenas från JL,2 tröjor från Bondelid,allt till en kostnad av 450 kr..."

Kommentarer
Postat av: Lost

vilken kanonskön stil du har gummsan! Nu har vi likadana Bondelidtröja, i två modeller;P

Ses imorgon på jobbet! krama

2009-03-12 @ 21:35:19
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: tove

aaaaah, var ligger lager 157 mer än jättelångt bort nästan i göteborg? :D

2009-03-13 @ 07:33:14
URL: http://toveis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0