Pysslig. . .

 Sådär ja,är man uttråkad får man hitta på nåt,så jag rota fram mina pärlor och sitter just nu och  lägger pärlplattor *ler* Barnaminnen kommer tillbaka,ska nog se till att fixa ett armband också *blink*  Men prio nr:1 blir nog att göra några shysta glasunderlägg. Billigt - och bra !  

 Måndag är förbi (jobbmässigt) Imorrn är jag ledig och hela dagen är redan bokad. Först blir det tvätt hela långa dagen (har säkerligen 2 fulla kassar) och sen blir det middag med Heléne på kvällen ! Blir en lång vecka då chefen reser iväg till värmen och jag "tar över"i 3 veckor framåt. Mycket rutiner som jag ska komma in i igen,men det brukar alltid sitta efter nån dag eller två. På fredag fyller brorsan år också, tårtorna är beställda,och presenterna färdiginköpta..

 Nu dags för middag och senare ikväll Step-up!



" Favoritsysselsättningen på dagis när det begav sig . . . "

Kommentarer
Postat av: Heléne

Gu vad kul gumman! Var år sen jag la pärlplattor, men gu vad roligt det är:D

Har mailat iväg receptet Du ville ha, finns på Din passagen-mail.



Krams!



ps, ska bli jättetrevligt imorgon!

2009-03-30 @ 21:40:01
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller på att samla ihop tips från er läsare i min blogg om hur man får bort finnar. Läs och skriv gärna egna tips i min blogg :)

Jätte tacksam om du gör de :)

2009-03-30 @ 21:58:16
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0