Ont i fossingen . . .

Hemkommen från Step-upen. Okej,jag är inte knäpp,men idag var det fasen svårt det där med höger och vänster,det gick liksom inte ihop,men det var det fler som tyckte,och musiken var kass iadg (tyvärr) En aningens känningar i min ena fot,foten jag vrickade(vred ur led) rejällt när jag var liten,det sitter i fortfarande,tyvärr. Men vad gör det? För jag gick och beställde nya skor idag minsann. Ett par pumps som säkerligen blir perfekt till våren/sommarn! Internetshopping = härligt,härligt,men farligt,farligt *blink*



" Ajajaj,dumma dumma..."






Kommentarer
Postat av: Lost

Men vännen! Inte bra alls ju med ont i fossingen! Du får se till att bli bra till fotbollen iaf (men helst ser jag att du är pigg redan tills imorgon=) )!

Stor kraam!

2009-03-02 @ 21:29:50
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0