let there be light

 Åh,solen är tillbaka,härligt. Även om det inte är vamt ute så blir jag såå mycket piggare av att ljuset är tillbaka,lusten att göra saker kommer så sakterligen åter. Som ikväll, snart kommer hela min familj ramla in här,och då vankas det äppelpaj med vaniljvisp,och så har jag fixat lite småkakor också. Jag har tillochmed hunnit dammsuga och moppa golvet lite snabbt,enbart för att jag var tvungen! och tänt lite stearinljus runt omkring i lägenheten,mysigt när det kommer lite folk såklart! Nepp,pajen ska in i ugnen,nu!



 " Blev himla nöjd med min Paris-vägg..."




" Gjorde det lätt för mig idag; Grillade revben med stripes och coleslaw..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0