Inga fel ! (som vi säger i branchen)

Mätt och belåten,rullar nog ur sängen snart.
Lyckan är enorm!
Min frys fungerar igen! *thank God!* Behövde turligt nog inte byta ut hela skrället,men tjockisfrysen står fortfarande kvar på samma plats,undrar lite stillsamt varför de inte tog med den på en gång? Den är ful,ful,ful och förstör hela "imagen" i mitt kök !
 Ska snart traska till MaPa (har blivit en hel del häng där i veckorna,med alla helgerna uppbokade)  Sen drar jag och Angelica upp till Step-upen igen. Som Pillan sa på jobbet " Du är verkligen fast i det där nu! " och ja,det är bara tacka för att hon drog med mig dit en gång i höstas,men vart blev du av gumman?
Snart helg igen! Kommande helgen är ett vinnande kort,hell Yeah !!
 


 " Pizza for everybody - jag börjar bli en hejjare på det här nu...  "
 



 " Tack Ove :) "




                                                                                           " alltid redo..."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0