girls only

Äntligen tillbaka till mitt vanliga jag igen. Det blev lite fest igår. God mat,trevligt folk och många hundar,överallt! I ansiktet,i knät,mellan benen,innanför tröjan,i örat,på halsen (Fia vet,hon fick ragg!)  Och det fortastte idag också,hade en hund i knät under hela frukosten,och en hund som rafsade mig på benen. (Men jag är och förblir en kattperson,helt klart)
 Nu är det tajm to hit the shower,och riva ur hela garderoben. Ikväll drar vi 4 tjejer upp till stan för lite middag ute och sen lite drinkar innan det är dags för lite seriös clubing!  Hoppas samtliga från igår har humöret uppe så det blir en lyckad kväll,men det kan väl inte bli annat med denna skara töser?



" Michis fick rosa rosor igår..."




" Glömt visa min nya fina "Paris-vägg.."




" Mina nya pumps! Love them..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0