are we human or are we dancer?

Söndagkväll,och intagit position i sängen framför "Mia och Klara"  Helgen har flugit förbi som vanligt,en mycket bra helg,om man jämför hur galet virrig den här veckan har varit,alldeles för mycket,en enda stor  röra. Lördagen bjöd på bubbelbad och middag,sen bar det av mot inflyttnings/maskerd! Helt galet. med världen härligaste blandning folk. Där var allt från vildaste(tokfull!) kycklingen,en skånsk basketspelare (älskar skåningar!) M kom som Markoolio/Magnus Uggla,Kristoffer kom som nyhetsuppläsare(kom fram till att han borde jobbat på tv4,om slipsen varit bredare)  J var utklädd till schweizisk flicka och var jättesöt med sina långa blonda flätor. Men coolast var nog ändå Johan som var 80-tals rockare! (själv kom jag som prinsessa,eller jag hade iaf en tiara på huvet och en lite vippa i handen...) Idag blev det vasaloppet  och söndagspromenad med vovven. Tror jag sovit alldeles för mycket idag,för jag har lite huvudvärk,men jag somnar nog som en gris snart iallafall. Ny vecka,ny månad,nya tag - imorrn är det Step-up igen. Härligt!




 " Äntligen är det Mars,snart kan man vänta sig våren..."

Kommentarer
Postat av: Lost

Oj, det låter som en riktigt bra maskerad:D Riktigt kul när alla klär ut sig oxå=)

Funderar lite på om vi kanske kan ta middag på tors? Skulle det passa?



Krams

2009-03-01 @ 20:47:29
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0