no time to sleep

Fått klagomål på bristen av inlägg på bloggen.*skäms* MEN det är ju sommar ute om det har gått förbi någon,plus att det händer alldeles för mycket saker omkring,så ja,man skulle kunna säga att det kallas " sommar-blogg-pause" 
  (vem tror jag att jag är?Blondinbella..)

 Haft en kanondag,tidig morgon på jobbet men slutade 15.00 och intog position på MaPas terass och har suttit i solen hela eftermiddagen och kvällen. Det bjöds på tacos och jag fixa melon till efterrätt och jag och syster satt och filosoferade i solen tillsammans ett bra tag,med sol och värme kommer hennes bättre humör...
  Jobb i helgen,och utgång i Trosa med massa skönt folk på lördagkväll,ååååh,älskar sommaren!
Precis in kommen från en lång skön promenad,Ipoden i högsta hugg,tankat på massa überbra musik sen midsommarhelgen.Nu blir det välbehövlig dusch och sen sängen,bordsfläkten fram.för min lägenhet är för tillfället rena bastun.



 " Vem,inte jag,kunde motstå !? . . ."



" fokuserad . . .? "




" sommar,sommar,sommar . . ."




" det gör nästan ont . . ."





Kommentarer
Postat av: Sofia

Nice shoes honey! du och jag =)

2009-06-26 @ 08:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0