La dolce vita

 Jag är så trött så jag håller på avlida!!!! Imorrn är jag inne på min 6.e arbetsdag i streck,sen får jag en dag ledigt.  Men helgen har varit mycket givande,varm och festlig. Igår var det utgång i Trosa med tjejerna på Tullen. Så jäkla mycket folk,och en hel del skumma lirare man gärna höll sig borta från,sånna där närgångna som kallade mig älskling ? Men också en hel drös från Stoppan och folk från waaaaay back.
 Mycket tjafs och struntprat,framförallt från min sida när jag föreslog att Michis skulle gå och handla på Imodium på drottninggatan.(kanske ska tillägga att Imodium är tabletter mot diarré så jag hade nog fått solsting)  Härlig sommarkväll i Trosa och stupade i säng 02.30 och sen upp vid 07.00 ör att jobba. Eftermiddagen spenderades på MaPas balkong med grillmat och avslutades med en lång och härlig båttur ute på Klemmingen med Ms båt. Imorrn är det jag som är kapten *blink*   Glassigt värre. . .




" Honey och princess . . ."




" sexiga sheerwood-skogs-bor  !? *skratt* . . ."




" mitt nya kamerasignum . . ."




" kaos på dansgolvet . . ."

















Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg ju inte helt fel ut de där.... hoppas ni partade för mig me =)

2009-06-29 @ 10:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0