Glassigt


 
Vaknade upp till min 6.e arbetsdag på raken,kände mig som en klubbad säl,upp och på jobbet 05.50,är det normalt? Verkligen NORMALT?  Men dagen passerade fort och jag for hem och det blev hämtpizza med MaPa och sen ut med båten igen. Härliga 2 timmar och jag njöt varenda minut. Imorrn är jag ledig!!!!!kände mig en aning less när jag gick hem idag,länge kvar till semestern,närmare bestämt 5 veckor...


 

" Fan vad jag passar i neongul flytväst . . ."



" sommar,sommar,sommar . . ."




" Glassigt . . ."





" att tänka på iskalla dagar i december . . ."





" systeryster . . ."



Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh vad mysigt Ni verkar ha haft idag gummsan! Imorgon blir det dock tuffa tag framåt kvällen ;)

Hör av mig till Dig under dagen, men vill Du så får Du komma tills jag slutar=) Krams!

2009-06-29 @ 22:36:39
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0