a lot of iron in the fire

 Konstant trött,vad kan det beror på? Jo,kanske att man aldrig får eller har en lugn stund ? (eller dold kvinnosjukdom?) Börjar känna mig lite småstressad,men idag har jag adressändrat,fått flyttlådor av pappa och börjar så smått lägga upp en plan om när var hur detta lilla projekt ska gå ihop sig. Sen ska även jag hinna ; komma underfunn med vad som ska med på midsommar,packa inför detta,muta någon att gå till systemet åt mig(redan gjort) städa inför lägenhetsvisning,gärna sova också...? men först focus på jobbet,2 intensiva dagar kvar innan midsommar,och imorrn blir det road-trip med tjejerna till Lager 157,det blir nice.  

 

 " många järn i elden nu . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0