weekend

 Äntligen fredag imorgon. Har gått och fått världens migränattack(eller liknande) vilket jag nästan aldrig får,men nu har jag haft ont sen i eftermiddags och det blir bara värre. Men jag får skylla mig själv när jag ändå sitter vid datorn. Inte rört ett finger i lägenheten idag,hade Jenny på besök efter jobbet och sen efter det drog jag mig hemåt till MaPa och gnydde lite och fick pannkakor med jordgubbar,mamma satt brevid och jag kände mig som 12 år igen *skratt* Mamma är alltid mamma,och pappa,har återigen blivit omtalad på jobbet,fan vad vi skrattar han och jag. Knäppgök.  N ska jag mörkerlägga hela lägenheten och sova.




 " Börjar bli tomt lite varstanns nu . . ."

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart ;)

Ja, mamma är alltid mamma. <3

2009-07-23 @ 22:47:31
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0