Pass this on

Slutade 17.30 idag och regnet ÖSTE ner ute. Hade som tur var en mössa och typ halsduk i väskan,tog på mig och sa hejdå till de som körde kvällspasset,varpå Stefan yttrar ; Men Maria ! Det är Juli månad,man kan inte ha toppluva på sig då!?  Och det har han ju rätt i,seriöst,toppluva i Juli,men ja,så jävla ruttet är vädret just nu. Kom förresten hem och såg ut som ett blötdjur,kunde nästan vrida ur regnvattnet ur mina chinos. Tog sen en promenad hem till Mapa där det bjöd på middag och sen fika,innan jag slumra med Tusse på magen,och sen poppa syster popcorn åt mig och det hann med lite mys i soffan innan jag släpade mig hemåt,har slagit in presenten och agt fram kläderna,nu är det jag och kudden,måtte grannarna vara helt utmattade efter de här 2 nätterna,men,vem fan tror jag att jag lurar? Klart det ska gökas i natt också . . .
Någolunda koll på morgondagen,en sak är säkert,jobb 05.50,det vet jag.


Om jag fick önska
skulle tiden stå still
Jag skulle vilja kunna
ta oss dit du vill
å våra käraste vänner åt samma håll
( Bo kaspers orkester - Innan klockan slagit tolv )


Veckan i bilder ;



" Fika,det tycker jag och Heléne om . . ."



" Mätta och belåtna i Nyköping. . ."



" det ser illa ut,och så illa var det . . ."



" surprice. . ."




" klänning imorrn,ser inte så märkvärdig ut,men jag älskar den . . ."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0