Ordinary day

 Ännu en dag på jobbet passerad
. Tror att det var lite allmän mobbning som ägde rum idag. Tobbe hade fula jeans,Heléne gäll röst,jag blev skräckfilms-skrämd igen,och så har det fortsatt hela dagen,men tror vi kom fram till att samtliga hade asfula jeans - let us all go to Vingåker!!  Och enligt Tobbe jobbade jag över idag för att det stod en het kille vid drickaavdelningen - INTE ! (hjälp!)  
 Blev middag hemma hos MaPa idag,de bjöd på middag och jag på efterrätt. Kvällen ska spenderas precis som vanligt,det är jag och alla kartongerna. Veckan går annars med rasande fart,lördag är redan spikad,och på fredag har jag en dejt. Det går bra nu . . .




" Jo,tillvaron känns lite upp o nervänd just nu . . ."
 
 

Kommentarer
Postat av: Heléne

Snälla gumman, ha inte på dig de där byxorna imorgon, de är hemska! ;p

2009-07-22 @ 19:22:53
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0