Onda fötter

 Tidig morgon denna söndag också,blev avsläppt hemma vid 05.30 och somna om. Men har varit jätteduktig idag och målat hemma,och imorrn blir det mera rensning. Ska släpa hem banankartonger från jobbet och försöka organisera lite mera,så att sista veckan blir det bara tavlor och gardiner som ska tas ner,det satsar jag på. Varit seg idag också. Gårdagen var rena rehabeliteringen. Hamna i soffan med J och M och vi slötittade på film och käka chips,med hundar överallt. Blev kvällsmiddag senare och sen hamna alla i soffan,en däcka totalt,och runt 23. var det min tur att tacka för mig. Idag,av alla dagar,har mina fötter och vader värkt,tokdansade i mina klackar (jo,det är klackar för mig Jenny) *blink* men Johan var snäll och masserade min ena fot igår,lovely...
 3 veckor kvar,en 6 dagars arbetsvecka väntar nu.Men på tisdag är det Britney i Globen!



" Punsch med is var inte riktigt min grejj . . ."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0