Långa bollar och T(e)-Sprit . . .

 Vilken helg! Vi satt hela skaran ute i solen och åt frukost idag,och försökte minnas hur kvällen/natten blev som den blev? I ärlighetens var det ingen av oss som direkt blev jättepackade,men det var en hel del telefonsamtal som ringdes under natten som ingen kunde ge någon vettig förklaring på,ingen har pratat med någon *blink*  Det har bjudits på allsång,gamla skolminnen,kast och lyft med liten tjej(Daniel är skogstokig) och det är ju tur att Heléne (och jag,men främst Heléne) har värsta svallet.  Efter en mycket rörig och lite förvirrande natt hann vi dansa på 40-plusarnas avdelning,och märkte till vår besvikelse,när stället stängde att vi hade varit på helt fel våning!? Traskade hemåt i regnet senare och jag och Lina hamna under ett träd och D började av nån vääääldigt konstig anledning att börja prata om penisar till min och Linas förskräckelse. Turligt nog slutade regnet ganska fort och jag kraschade i säng och somna som en stock. Säga vad man vill om Malmköping,men fest var det iallafall.Tack honey för en kanonhelg ! ♥



" seriöst,helgens ENDA bild,stämpeln som jag försökt peela bort,omöjligt !? . . ."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0