Jag och Jenny

 Haft hela eftermiddagen/kvällen fylld med massa trevligt prat,och things to do. Jenny kom,som bestämt,och hämta upp mig på jobbet och vi for ut på landet,jag (nästan) helt ovetande om vart vi skulle,och det visade sig att vi hamnade hos Ingela !!  Vi har också planerat in en Sushidag framöver,blir kanon! Hur trevligt som helst,och finaste och gulligaste huset,och Ingela hade bakat äppelkaka och bjöd på thé och kakor. Blev kvar där flera timmar och bara prata strunt innan vi drog vidare till katter,hundar och hästar som behövde ses om. Vi tog alla 3 odågor till hundar och tog en lååååång promenad ut till Taffsnäs och sen tillbaka,och sen blev det lite mera hästar och lite mera hysteriska hundar,och jag KLAPPDE och stod brevid en häst (t.o.m flera hästar) idag !! Har seriöst inte ens varit i närheten av att klappa en häst på år och dar (eftersom jag är lite rädd) Modigt av mig tycker jag. 
 Väl hemma bjöds det på middag hemma hos Jenny,som David hade lagat,mumsig fisk med potatis. Nu är det dags och sova,har liten sovmorgon imorrn,och det tänker jag utnyttja. Hoppas dock att mina jävla kåta grannar tagt in på hotell i natt,för det börjar bli en aning jobbigt nu. Skönt man snart är härifrån . . .

Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh vilken härlig eftermiddag Du fick vännen! Och vad kul att Ni hälsade på Bästaste Ingela, hoppas Hon mådde bra!



Krams

2009-07-08 @ 23:54:12
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0