Jag börjar känna mig tom . . .

 Flytten påverkar mig nog mer än jag tror? Känns som det ena skiter sig efter det andra? Kände lite idag att jag skulle ge upp,men pappa kom till min räddning och prata och nu känns det betydligt bättre,men det återstår väl att se? Börjar bli tight om tid,men har ändå hunnit ganska mycket,med tanke på att det är bara 6 veckor sen jag fick veta att jag fick lägenheten. Som sagt,separationsångest?

 Fördelar med min nya lägenhet;

 - Mycket större
 - Jag får ett sovrum
 - Ett stort kök så jag äntligen kan ha massa middagsbjudningar
 - En egen och stor balle
 - Nya grannar
 - Inflyttningsfest någon?
*blink*

Kommentarer
Postat av: Heléne

Blink jag!

2009-07-18 @ 22:13:42
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0