It´s Britney bitch !

Tröttisdag blev till lovely day,allt tack vare underbara vänner,och veckoplaner. Och idag blev hela lägenheten full av banankartonger,och soffan som jag bara älskar,och ska köpa,är nedsatt med 1.500 kronor.  Tacka vet ja min pappa som har full koll på det där. Hela kvällen har spenderats hos Fia,vi har planerat (jo,vissa saker måste planeras) *blink*  och biljetterna är uthämtade. Senare kom Jennygumman förbi och snuttiskatten har bott i mitt knä hela kvällen,sötis. Och efter lite övertalning så LOVAR jag att jag hänger med till Kina nästa år,och hoppas jag får ledigt!
 Nu dags och sova,börjar tidigt och sen är det Britney bitch!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjoho!!!! hoppas att ni hade det skoj på konserten igår. hörde att det var en riktig cirkus ;)

Ska kolla upp med Andrea när hon har lov i sin skola, sen ansöker vi om ledigt och DRAR!!!

Ses om en vecka!

2009-07-15 @ 06:52:45
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0