If you win me I´m forever ?

 Äntligen är min 6-dagars arbetsvecka över. Och varför inte avsluta den på IKEA bland Sveriges alla semesterfirare?? Vilken O-bra idé det var,och vem träffa man inte i matkön och köade med i ca 30 min? Jo självaste chefen själv med familj. Han ville prata kalv och sånt. Aldrig får man vara riktigt ledig från homebuy *blink*   Jag och Heléne fyndade och sen bjöd jag henne på god middag och dessert tills vi hamna i matkoma och gick vidare. Efter 4 långa timmar blev det bilresa hem med bra musik (det var öken Heléne . . ." ;-)  Tack hunny bunny för att du ör min driver när jag behöver ♥



 " Köar på IKEA . . ."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Alltid Din driver gumman, det vet Du! Underbar dag i kaoslandet med barnvagnar och liknande.. Men som sagt, det ÄR öken=)





2009-07-19 @ 23:25:11
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0