Disneyklubben,60-talisterna och kotletterna ägde i helgen



 Fredagen,och helgen blev precis så som jag hoppades och behövde.
Underbara människor och de bästaste av vänner. Det har sjungits,dansats,spexats och ätits (hånglats på begäran,men klart man ställer upp för laget). Dansade natten lång och avslutade med lite sång i köket och det sluta med att jag åt upp resten av krutongerna(typ 1 kilo,men det är det bara Johan som vet om)  Tror att jag avstår från pastasallad resten av året dock.





" Redo för 50-års fest. Ser dock ut som jag har fått botoxläppar??? . . ."


" Disneyklubben . . ."



" David och jag polade under middagen,och Jenny hade min man,så vi gjorde ett spontant partnerbyte för stunden . . "



" Mina underbara partyprinsessor . . ."


" Johan fick micken och ägde på scen . . ."





" Jenny körde så hårt att hon drog ner en av gardinerna . . ."



" Burn baby,burn,disco inferno . . ."


" Vi försökte oss på lite pardans,jag kände mig mest lost,men i goda händer . . ."








" She knows how to pose baby . . ."







" Johan siktade högt . . ."




" Jag och Nicklas . . ."




" allt avslutades med en jamsession i köket . . ."


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Så underbara läppar du har vännen!!! Det var inte lite botox du spruta in i dom :) På varje bild! Superskönt juh!

Ps. fia diggar dina läppar oxå, hon vill gärna ha namnet på doktorn ;)

2009-07-12 @ 15:53:39
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0