definitely maybe

 Precis vaknat,för andra gången den här morgonen. Första uppstigning vid 04.00,ute på landet. Jag kunde ha avböjt,men det blev sent igår så... Det var jag och den resterande familjen som skulle uppe i ottan,lite småkaos så jag höll mig på kanten och observerade,kunde inte hålla mig för skratt. Trevlig kväll igår om än lite småkaos hit och dit.Fixade käk och det var hundar överallt,och ganska mycket tunga på mina ben *skratt*  Imorse blev avsläppt hemma,och somna om bums och vakna nu,lite seg och stel. Idag ska jag få mycket gjort,sen ska jag krascha hos MaPa och göra ingenting resten av dagen,förhoppningsvis njuta av lite solen. 



 

 " In the summertime . . ."

Kommentarer
Postat av: MJ

Vilka snygga fötter du har

2009-07-05 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0