Check this hand because I'm marvelous

 Nä,ingen god natts sömn i natt heller. Vakna runt ett-tiden och det var som vanligt aktivitet hos grannarna. Nej,det handlar inte om att jag är avundsjuk,eller nåt sånt ÖVERHUVUDTAGET,men seriöst,jag vill inte höra!! Va ska jag ta mig till,är öronproppar min enda räddning?
 Hade noll motivtion till att jobba idag,framförallt eftersom arbetsdagen började med en promenad i ösregnet. Men dagen artade sig tack vare mina underbara kollegor,och det blev ju inte sämre av att min man var tillbaka i landet,och på bygget. . . Nu dags att packa lite inför morgondagen,lägga fram lite kläder kanske? Men vem orkar? Känns som jag lagt in min reservväxel nu,jag är trött,fruktansvärt trött,i kropp och själ. Hoppas på en mycket trevlig kväll imorrn.



 

 " klackarna i taket,imorrn blir det pumps"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0