Börjar bli tomt nu

 Strulet på jobbet fortsätter,men nu kan det väl inte bli värre? Eller? Hursomhelst,har varit sådär jobbig och börjat räkna dagarna så nu är det "bara" 10 dagar kvar att jobba,sen har jag semester 3 veckor. Ljuvligt.
 Gårdagen började i kaos,men det löste sig framåt dagen,och vi hade the greatest time i charken. Jag,Heléne och Matilda. Spelade musik alldeles för högt säkerligen,men det var inte en mänska som brydde sig,tror det tyckte att vi gott kunde unna oss det. Och vi prata bara massa strunt,men jag lovar att vi sakerna gjorda ändå! Slutade senare och for ut på landet till hästar och hundar.Hade en riktigt lugn och skön kväll med lite vin och sen middag. Precis vad jag behövde tror jag.  Nu jobb lör-sön. Och på söndag är det H&M-dag igen,ser såå fram emot det gumman. I buy you dinner,you know *blink*


 

 " känner mig konstig,separationsångest? . . ."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ujejuj vad trevligt det kommer bli på sön vännen min, vänner är bra till mycket. Lovar svänga förbi hajjen många ggr imorgon, krams :D

2009-07-18 @ 01:34:25
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0